söndag 21 oktober 2012

SemesterTavla



Gjorde även ett annat bidrag till en tävling på Scrapptorget... Där man skulle skulle följa en skiss. http://scrapptorget.wordpress.com/2012/10/12/5-layoutskiss/  Jag använde mitt favoritkort på tjejerna när vi var på våran härliga rundresa med buss i Californien mm. 2010. Dom ser så spontant glada ut och det brukar ju vara svårt att fånga på kort:) Det blev inte så avancerat kanske, men jag gillar när det är rätt enkelt och inte alltför mycket som händer!!

Har alltid funderat över att göra en fotovägg här hemma någon gång, men har inte riktigt kommit till skott att framkalla foton. Det är ju så svårt att välja på vilka man vill ha. Men kanske detta kan bli en bra början i alla fall. fast jag har nog inte tänkt scrappa alla foton utan det får bli bara foton isf.  :)

Fina Tjejer har jag i alla fall!!! Puss på er!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar